Functieomschrijving

We zijn op zoek naar een boekhouder/dossierbeheerder met ervaring. 

Als dossierbeheerder zorg je voor de boekhouding van klantendossiers. Het voeren, bijhouden en afwerken van de boekhouding, alsook het voorbereiden van de jaarrekening, aangifte vennootschapsbelasting en personenbelasting.

Profiel

  • in bezit van bachelordiploma accountancy-fiscaliteit
  • minstens 2 jaar ervaring
  • kennis computerprogramma's is een must
  • kennis Adsolut is een pluspunt
  • teamplayer
  • klantvriendelijk

Jobgerelateerde competenties

  • de parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • commissielonen berekenen
  • de commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • de liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • de facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
  • de afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • de constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • de wettelijke, fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • de inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)

Persoonsgebonden competenties

  • omgaan met stress
  • klantgerichtheid
  • zelfstandig werken
  • resultaatgerichtheid
  • samenwerken als hecht team
  • plannen (= ordenen)
  • leervermogen hebben
  • zin voor nauwkeurigheid hebben
  • zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • contactvaardig zijn
  • regels en afspraken nakomen

Aanbod

  • job in eigen regio
  • voldoende kansen op bij te leren en up to date te blijven
  • bedrijfswagen 
  • flexibele uren, aangepast aan eigen privé
  • deeltijds kan ook, minstens 25 u per werkweek
  • uitgebreid en gevarieerd takenpakket

Interesse? 

Mail dan jouw cv naar info@abfk.be