ABFK is een buitengewoon klantgericht en ondernemend kantoor met als hoofdactiviteiten boekhouding en fiscaliteit. We dragen zorg voor de administratie en staan onze klanten bij met raad en daad. We kiezen voor een persoonlijke en vriendschappelijke aanpak, hierdoor schenken steeds meer klanten ons hun vertrouwen en kan ABFK aanhoudend groeien. We willen daarom ons team vergroten met een toffe, resultaatgerichte en bekwame collega die uitdagingen niet uit de weg gaat.

Wat houdt het werk in?

Je bent de contactpersoon van je eigen dossiers. Onze klant komt bij jou altijd op de eerste plaats, je bent een betrouwbare en communicatieve partner. Wij vragen 100% inzet en dit in een leuke werkomgeving. Regelmatig zijn er activiteiten met collega’s (met partners en kids) voor een goede work-life-fun balans, dewelke heel belangrijk is binnen ABKF.

Wat zijn de verantwoordelijkheden?

Je beheert dossiers voor KMO’s en zelfstandigen van A tot Z:

  • Inboeken van documenten (AK, VK, financieel, diverse verrichtingen)
  • Eindejaarsverrichtingen
  • Neerlegging van de jaarrekening
  • Aangifte VennB en PB

Wat bieden wij jou?

  • Leuke job in een cool team
  • Vast contract (min. 28 uur)
  • Aantrekkelijk loon, aangevuld met laptop en bedrijfswagen (met tankkaart)
  • Opleidingen en trainingen
  • De mogelijkheid jouw uren flexibel in te delen

Deze functie vereist van jou:

Minimaal prof. Bach. Bedrijfsmanagement/Accountancy-fiscaliteit

Boekhoudkundige en fiscale ervaring is een pluspunt, net als kennis van Adsolut

Zijn dit jouw kwaliteiten?

  • Gemotiveerd om steeds bij te leren
  • Creatief van geest
  • Nauwkeurig en oog voor detail
  • Je neemt zelf initiatief
  • Stressbestendig zijn en deadlines kunnen nastreven

Jouw reactie:

Ben je enthousiast?

Stuur dan snel jouw sollicitatiebrief voorzien van CV naar:

ABFK bvba

Burgemeester Geyskensstraat 39/2

3580 Beringen

Of mail naar info@abfk.be

 

Solliciteren met CV naar Wim Thonissen